چاکرا کف دست را به راحتی فعال کنید و نشانه های غیرفعال بودن چاکرا اول را در کنار فعال سازی چاکرای ریشه

سال ها پیش من فردی را دیدم که قدرت اسکن بسیار عالی داشت. زمانی که روی کمر فرد با فاصله  دو الی سه سانتی  دست می کشید متوجه می شد که کدام یک از مهره های فرد آسیب دیده است.

زمانی که از او خواستند توضیح بدهد چگونه این قدرت در او ایجاد شده است شرح داد که این تکنیک را به مدت 6 ماه انجام داده است. به گونه ای که مرتبا سکه را بدون اینکه ببیند لمس کرده است و کوچکترین زبری و نرمی را در سکه احساس کرده است. چاکرا کف دست و الان این قابلیت در او ایجاد شده است که بدون لمس کردن یا با لمس کردن خیلی آرام متوجه بشود که کدام یک از مهره ها آسیب دیده است. این تکنیک خیلی شبیه تکنیک دَق کردن پزشکی است که از آن استفاده می شود.
تکنیک دق در پزشکی

در پزشکی عکس را روی ناحیه خاصی از بدن قرار داده و به آرامی ضربه می زنند. با تغییراتی که در صدای آن ایجاد می شود بمی یا زیری آن و مدت زمان آن صدا متوجه می شوند که در بدن فرد چه اتفاقی در حال رخ دادن است.(چاکرا کف دست) با اینکه امروزه روش های عکسبرداری یا سونوگرافی وجود دارد اما تشخیص اولیه جهت سونوگرافی یا عکسبرداری را باید پزشک انجام دهد.

در مرحله نخست برای اینکه ما بتوانیم مسیر را خوب پیش برویم بهتر ست تکنیک دَق در پزشکی را یاد بگیریم. معادل آن تکنیک در بحث انرژی اسکن کردن است.

می توان به وسیله اسکن کردن تشخیص داد که کدام ناحیه فرد آسیب دارد یا دچار مشکل است. در بعضی مواقع با ماساژ های نرم و ملایمی که با کف دست اینکار را انجام می دهند.

می توانیم آرام دست را با  روغن ماساژ خیلی خوب تحریک کنید و به آرامی و لذت دست ها را تحریک کرده و ماساژ دهید. زمانی که این کار را انجام می دهید تمام منفذهای انرژی در دستانتان شروع به تحریک شدن می کند.

در نظر داشته باشید که هر چقد بیشتر روی آن توجه (نه اینکه تمرکز) کنید و با لذت این کار را انجام دهید باعث می شود چاکراهای کف دست بیشتر تحریک بشود. زمانی که چاکرا کف دست تحریک شد باعث می شود که بتوانید انرژی در بدن خودتان را بهتر شناسایی کنید.

با شناسایی کردن بهتر انرژی، تبادل انرژی را در بدن خودتان و دیگران تشخیص می دهید.
استفاده از پر پرندگان و تاثیر آن در فعالسازی چاکرا کف دست

یکی از روش هایی که شما می توانید چاکرا کف دست را تحریک کنید استفاده از پر پرندگان است. پر پرنده ها را به آرامی به کف دستتان و نوک انگشت هایتان تماس دهید به گونه که مماس با انگشت باشد.


با انجام این تمرینات در نوک انگشتان ضربان حس می شود و حس کردن اثرات این تمرین در افراد مختلف متفاوت است. میزان حس کردن آن بستگی به تمرین مداوم دارد.

فعال سازی چاکرا کف دست چگونه است؟
فعال سازی چاکرا کف دست در عین اینکه بسیار ساده است ولی قواعد و تکنیک های خاص خودش را دارد،که با انجام تمرین ها می توانید چاکرای کف دست تون را فعال کنید.
برای فعال سازی چاکرا کف دست تمرینات زیر را می توانید انجام دهید:
1-فعالیت های هنری همراه با لمس


یکی از کارهایی که شما می توانید برای فعال سازی چاکرای کف دست انجام دهید.فعالیت هایی است که همراه با حس لامسه است
مثل: مجسمه سازی،کوزه گری ،نوازندگی،نقاشی با دست،بافندگی با دست و….
این فعالیت ها باعث فعال سازی چاکرای کف دست می شود.
2-مدیتیشن


برای آشنایی بیشتر می توانید به کندالینی دنبال کنید


این انرژی را به نوک انگشتانتان انتقال دهید
اگر توانسته باشید این انرژی را حس کنید
یعنی توانسته اید فعال سازی چاکرای کف دست را به خوبی انجام دهید
3-ماساژ دادن کف دست



یکی از راه های فعال سازی چاکرا کف دست ماساژ دادن آن است
تمرین فعالسازی چاکرا کف دست

یک تمرین ساده برای فعالسازی چاکرا کف دست و همچنین احساس نیروی مغناطیس بین دو دست در مدت زمان کم بدین صورت می باشد که ابتدا قبل از هر کار به خداوند بزرگ  توکل کنید چون منشا همه خوبی ها و نیروها خدای بزرگ و بسیار مهربان است.

به سبب یادگیری بیشتر می توانید به aramgroup بروید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.