چاکرا کف دست را به سهولت فعال نمایید و نشانه های بسته بودن چاکرا اول را به همراه فعال سازی چاکرای ریشه

به عنوان یک نوزاد، اگر مراقبان شما به طور مداوم آنچه را که برای زنده ماندن نیاز دارید مانند (غذا، آب، عشق، محبت و آرامش عاطفی) برای شما فراهم کنند، پس در دنیا احساس امنیت خواهید کرد.

در نتیجه این حس به شما القاء می‌شود که می توان به دنیا اعتماد کرد تا نیازهای اساسی شما تامین شود. اگر اطراف شما را بی‌نظمی فراگرفته و افرادی کنارتان نیستند تا از نظر عاطفی مراقب‌تان باشند، از کمبود اعتماد به نفس و عدم امنیت رنج خواهید برد در نتیجه با چاکرا ریشه مشکل پیدا می‌کنید.

عدم تعادل و احساس امنیت شما به میزان قابل توجهی تحت تأثیر احساس امنیت شما در کودکی است. با شناخت علائم بسته بودن چاکرا اول، به راحتی می‌توانید در زمان درست اقدام به بهبود این چاکرا مهم کنید.
نقش چاکرا ریشه

چاکرا ریشه، چاکرا ثبات، امنیت و نیازهای اساسی ما است. چاکرا ریشه از هر آنچه شما را برای ایجاد ثبات در زندگی خود تشکیل می دهد تشکیل شده است.

این چاکرا شامل نیازهای اساسی شما مانند غذا، آب، سرپناه، ایمنی و همچنین نیازهای عاطفی شما به اتصال متقابل و بی باک بودن است. وقتی این نیازها برآورده می شود، احساس می کنید در زمین و ایمن هستید.

چاکرا اول مهمترین چاکرا است زیرا چاکرا بنیادی (یا مول) است. به همین دلیل شناخت علائم بسته بودن چاکرا اول، بسیار مهم است.

چاکرا ریشه با بدن فیزیکی همراه است که شامل غدد فوق کلیه، روده بزرگ، کلیه ها، اسکلت و استخوان ها، ماهیچه ها و خون شریانی است که از محفظه سمت چپ قلب جریان دارد و اکسیژن و مواد مغذی را به بافت بدن ما منتقل می کند.

چاکرا ریشه پیوندهای بین سیستم انرژی زا و دنیای فیزیکی ما را فراهم می کند و پایگاه ما برای انرژی نیروی زندگی ما است. به ما انگیزه غذا خوردن، خوابیدن و تولید مثل می دهد.

وقتی صحبت از ماهیت روانشناختی و معنوی ما می شود، به ما کمک می کند تا یکپارچگی شخصی، عزت نفس و احساس تعلق خود را پرورش دهیم. در صورت دیدن علائم بسته بودن چاکرا اول، اقدام به اصلاح آن را آغاز کنید.
انرژی چاکرا ریشه

انرژی های ریشه چاکرا به ما کمک می کند تا احساس زمین بودن و ارتباط با این زمین را داشته باشیم، به ما مکانی برای “ریشه” دادن زندگی خود و جریان انرژی برای هدایت ما در مسیر زندگی خود می دهد.

وقتی این انرژی ها گیر، راکد، عدم تعادل یا مسدود شده باشند، نشاط و ذوق زندگی ما نیز به خطر می افتد.

این حالت می تواند زمانی اتفاق بیفتد که احساس تعلق ما در جهان به طریقی تهدید شود، یا به عنوان ضربه تجربه شود و احساس عمیق ناامنی در ما ایجاد شود. دیدن علائم بسته بودن چاکرا اول، به معنی اختلال انرژی در این چاکرا است.

علائم بسته بودن چاکرا اول: عدم تعادل چاکرا ریشه

مهم‌ترین علائم بسته بودن چاکرا اول، عدم تعادل چاکرا ریشه است که منجر به احساس بی‌قراری و کمبود انرژی می‌شود که خود را به صورت اضطراب، نگرانی، وحشت، افسردگی، کینه یا علاقه نشان می‌دهد که از وجود خودمان نشات می‌گیرد.

به عنوان مثال ممکن است با علائمی مانند تهدید شدن، عدم تعلق، عدم اعتماد به نفس و ناامنی را بارها مواجه شده باشید که همگی ناشی از عدم تعادل ریشه است.

از علائم ذهنی برای عدم تعادل در این چاکرا می‌توان به تمرکز ضعیف، بی‌نظمی، بدبینی، تفکر منفی در مورد زندگی اشاره کرد. علائم بسته بودن چاکرا اول می‌توان همه این موارد یا بعضی از آن‌ها را در بگیرد.
علائم بسته بودن چاکرا اول: چاکرا ریشه متعادل

در بند بالا در رابطه با عدم تعادل چاکرا و علائم آن صحبت کردیم با این حال، وقتی چاکرا ریشه متعادل باشد، انرژی آزادانه می‌تواند در جریان باشد تا به افزایش احساس تعلق، امنیت، توانایی انجام کارها و  ایجاد ارزش برای انجام کارها کمک می‌کند.

به سبب شناخت بیشتر می توانید به سوادهیستانا وارد شوید


سوالات متداول
1- علائم بسته بودن چاکرا اول چیست؟

چاکرا ریشه توسط ترس و انواع مختلف آسیب و تجربه‌های بد مسدود می‌شود. مهم‌ترین علائم آن تنبلی و بی نظمی در خوردن غذا است.
2- علائم بسته بودن چاکرا اول در روان چیست؟

علائم روانشناختی انسداد عبارتند از: اختلالات اضطرابی، ترس، حملات هراس، نگرانی، بیش از حد فکر کردن، افسردگی، کابوس، قطع عاطفی، قطع شدن از بدن، خشم و عصبانیت.
3- علائم بسته بودن چاکرا اول در جسم چیست؟

علائم جسمی انسداد شامل: بی حالی و تخلیه جسمی، مشکلات روده بزرگ، مثانه، مشکلات کمر، بازوی چپ، پا، التهاب و گرفتگی عضلات است.

در مردان، ممکن است مشکلات پروستات رخ دهد. از سویی دیگر اختلالات خوردن همچنین ممکن است نشانه عدم تعادل چاکرا ریشه باشد.

برای معرفی بیشتر می توانید به aramgroup دنبال کنید

چاکرا کف دست را به راحتی فعال کنید و نشانه های غیرفعال بودن چاکرا اول را در کنار فعال سازی چاکرای ریشه

سال ها پیش من فردی را دیدم که قدرت اسکن بسیار عالی داشت. زمانی که روی کمر فرد با فاصله  دو الی سه سانتی  دست می کشید متوجه می شد که کدام یک از مهره های فرد آسیب دیده است.

زمانی که از او خواستند توضیح بدهد چگونه این قدرت در او ایجاد شده است شرح داد که این تکنیک را به مدت 6 ماه انجام داده است. به گونه ای که مرتبا سکه را بدون اینکه ببیند لمس کرده است و کوچکترین زبری و نرمی را در سکه احساس کرده است. چاکرا کف دست و الان این قابلیت در او ایجاد شده است که بدون لمس کردن یا با لمس کردن خیلی آرام متوجه بشود که کدام یک از مهره ها آسیب دیده است. این تکنیک خیلی شبیه تکنیک دَق کردن پزشکی است که از آن استفاده می شود.
تکنیک دق در پزشکی

در پزشکی عکس را روی ناحیه خاصی از بدن قرار داده و به آرامی ضربه می زنند. با تغییراتی که در صدای آن ایجاد می شود بمی یا زیری آن و مدت زمان آن صدا متوجه می شوند که در بدن فرد چه اتفاقی در حال رخ دادن است.(چاکرا کف دست) با اینکه امروزه روش های عکسبرداری یا سونوگرافی وجود دارد اما تشخیص اولیه جهت سونوگرافی یا عکسبرداری را باید پزشک انجام دهد.

در مرحله نخست برای اینکه ما بتوانیم مسیر را خوب پیش برویم بهتر ست تکنیک دَق در پزشکی را یاد بگیریم. معادل آن تکنیک در بحث انرژی اسکن کردن است.

می توان به وسیله اسکن کردن تشخیص داد که کدام ناحیه فرد آسیب دارد یا دچار مشکل است. در بعضی مواقع با ماساژ های نرم و ملایمی که با کف دست اینکار را انجام می دهند.

می توانیم آرام دست را با  روغن ماساژ خیلی خوب تحریک کنید و به آرامی و لذت دست ها را تحریک کرده و ماساژ دهید. زمانی که این کار را انجام می دهید تمام منفذهای انرژی در دستانتان شروع به تحریک شدن می کند.

در نظر داشته باشید که هر چقد بیشتر روی آن توجه (نه اینکه تمرکز) کنید و با لذت این کار را انجام دهید باعث می شود چاکراهای کف دست بیشتر تحریک بشود. زمانی که چاکرا کف دست تحریک شد باعث می شود که بتوانید انرژی در بدن خودتان را بهتر شناسایی کنید.

با شناسایی کردن بهتر انرژی، تبادل انرژی را در بدن خودتان و دیگران تشخیص می دهید.
استفاده از پر پرندگان و تاثیر آن در فعالسازی چاکرا کف دست

یکی از روش هایی که شما می توانید چاکرا کف دست را تحریک کنید استفاده از پر پرندگان است. پر پرنده ها را به آرامی به کف دستتان و نوک انگشت هایتان تماس دهید به گونه که مماس با انگشت باشد.


با انجام این تمرینات در نوک انگشتان ضربان حس می شود و حس کردن اثرات این تمرین در افراد مختلف متفاوت است. میزان حس کردن آن بستگی به تمرین مداوم دارد.

فعال سازی چاکرا کف دست چگونه است؟
فعال سازی چاکرا کف دست در عین اینکه بسیار ساده است ولی قواعد و تکنیک های خاص خودش را دارد،که با انجام تمرین ها می توانید چاکرای کف دست تون را فعال کنید.
برای فعال سازی چاکرا کف دست تمرینات زیر را می توانید انجام دهید:
1-فعالیت های هنری همراه با لمس


یکی از کارهایی که شما می توانید برای فعال سازی چاکرای کف دست انجام دهید.فعالیت هایی است که همراه با حس لامسه است
مثل: مجسمه سازی،کوزه گری ،نوازندگی،نقاشی با دست،بافندگی با دست و….
این فعالیت ها باعث فعال سازی چاکرای کف دست می شود.
2-مدیتیشن


برای آشنایی بیشتر می توانید به کندالینی دنبال کنید


این انرژی را به نوک انگشتانتان انتقال دهید
اگر توانسته باشید این انرژی را حس کنید
یعنی توانسته اید فعال سازی چاکرای کف دست را به خوبی انجام دهید
3-ماساژ دادن کف دست



یکی از راه های فعال سازی چاکرا کف دست ماساژ دادن آن است
تمرین فعالسازی چاکرا کف دست

یک تمرین ساده برای فعالسازی چاکرا کف دست و همچنین احساس نیروی مغناطیس بین دو دست در مدت زمان کم بدین صورت می باشد که ابتدا قبل از هر کار به خداوند بزرگ  توکل کنید چون منشا همه خوبی ها و نیروها خدای بزرگ و بسیار مهربان است.

به سبب یادگیری بیشتر می توانید به aramgroup بروید

از کدام سایت میتوان ابزار تاسیساتی بدون واسطه بخریم؟

خرید ابزار تاسیساتی به شکل کاملاً آنلاین

 

امروزه افراد مختلف به خاطر کار زیاد که در زندگی های روتین خود دارند علاقه دارند تا وظایف خود را سریع وراحت انجام دهند. وظایف که در حالی که از جای معتبر باشد باعث میشود در انرژی و هزینه نقلیه مردم صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که ممکن است هنوز خرید آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار تاسیساتی به شکل کاملاً آنلاین است. سفارش ابزار تاسیساتی یکی از خریدهایی است صورت آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین مجموعه های آنلاین ابزار آلات سر بزنید میتوانید به ویکی پدیا مراجعه کنید.

اندازه استاندارد لوله بخاری و دودکش کانالی
در برخی از ساختمان‌های جدید دودکش را در کانال‌های پلاستیکی درداری به نام داکت نصب می‌کنند. اگر دودکش بخاری در داکت نصب شود باید کانال دردار مذکور حتما از قسمت بالای خود با هوای آزاد در ارتباط باشد.
از سوی دیگر نباید داکت به فضای داخل ساختمان راهی داشته باشد. از دیگر نکاتی که می‌توان در رابطه با استانداردهای داکت برای نصب دودکش بخاری برشمرد آن است که این کانال باید توسط دیواری به ضخامت حداقل ده سانتی‌متر از فضای داخلی ساختمان جدا گردد. همچنین این دیوار باید در برابر خطر آتش‌سوزی نیز به خوبی مقاوم باشد.
نکته‌ی دیگری که در بحث‌های مربوط به اندازه استاندارد لوله بخاری باید به آن توجه داشت این است که فاصله‌ی مابین لوله‌های سیمانی دودکش‌هایی که داخل داکت قرار گرفته‌اند باید توسط مصالح ساختمانی باکیفیت پر شود. همچنین در محل سقف طبقات ساختمان نیز لوله‌های دودکش باید کاملا مهار گردند.
ممکن است در برخی از ساختمان‌های نه چندان خوش ساخت بنا به دلایل مختلف لوله‌ها یا هواکش‌های فاضلاب همراه با دودکش بخاری یا سایر وسایل گازسوز در یک داکت مشترک قرار بگیرد. با این حال ملاحظاتی که در بحث اندازه استاندارد لوله بخاری وجود دارد حکم می‌کند که باید به شدت از انجام این کار پرهیز کرد.
اگر در ساختمانی کمبود فضا یا سایر دلایل مشابه امکان جداسازی کامل دودکش بخاری از لوله‌های فاضلاب و هواکش‌ آنها را سلب کرده است، باید حداقل یک متر فاصله بین آنها با دودکش وجود داشته باشد. همچنین این لوله‌ها و هواکش‌ها باید به طور کامل از خصلت دودبند برخوردار گردند.
دودکش‌هایی که به شکل عمودی در داکت نصب شده‌اند باید توسط بست یا سایر تجهیزات مشابه به شکل مناسبی به دیواره‌ی داکت اتصال یابند و با عایق حرارتی مناسب پوشیده شوند.
این امر به خصوص باید در رابطه با آن بخشی از دودکش‌ که روی پشت بام قرار گرفته است رعایت شود و فضای دور آن نیز با آجر پر گردد. علاوه بر آن وزن دودکش هم باید به طور کامل توسط پایه‌های مخصوص مهار شود.
اندازه استاندارد لوله بخاری در وسایل مختلف گازسوز
مسلما همه می‌دانیم که در منازل مختلف از وسایل گازسوز متنوعی نظیر بخاری، شومینه، آب‌گرم‌کن یا سایر موارد مشابه استفاده می‌شود. در رابطه با اندازه‌ی استاندارد لوله بخاری در هر کدام از این وسایل گرماساز نکات و ظرایفی وجود دارد که باید به طور کامل از آنها آگاه شد.
اندازه استاندارد برای شومینه
به عنوان مثال دودکش مناسب برای استفاده در شومینه‌ها باید حداقل دارای قطری برابر با ۱۵ سانتی‌متر باشد. در غیر این صورت امکان بازگشت دود و سایر گازهای خطرناک از درون مجرای لوله بخاری به شومینه وجود خواهد داشت. همچنین باید به این نکته دقت کرد که دودکش شومینه نباید به صورت روکار اجرا شود. در مجموع قطر مناسب لوله‌های خروجی و دودکش شومینه‌ها باید با توجه به اندازه‌ی آنها و بر اساس محاسبات دقیق مشخص شود.










برای معرفی می توانید به سایت گودفورپی وارد شوید

آیا می توان از فروشگاه اینترنتی خرید ابزار تاسیساتی انجام داد؟

از کدام فروشگاه میتوان ابزار تاسیساتی بی واسطه بخریم؟

 

دراین روزگار افراد بنا بر کار زیاد که در زندگی های روزانه خود درگیرشان هستند علاقه دارند تا کارهای روزانه را اینترنتی انجام دهند. کارهای که در صورتی که از فروشگاه معتبر باشد باعث میشود در وقت و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که شاید هنوز خرید آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار تاسیساتی به شکل کاملاً آنلاین است. تهیه ابزار تاسیساتی یکی از خریدهایی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین فروشگاه هایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

خصوصیات دستگاه تصفیه آب اورجینال

مهم ترین ویژگی آب تصفیه کن اورجینال سیستم و روش تصفیه آب می باشد که در دستگاه های مختلف متفاوت است. سیستم اسمز معکوس شیوه ی نوین تصفیه آب در دنیا است که توسط فیلتر می تواند املاح مضر آب را تا ابعاد 0001/0 میکرون از بین ببرد. در حال حاضر نیز برند های معتبر تصفیه آب از این سیستم استفاده می کنند.

یکی دیگر از موارد مهم در خصوص دستگاه تصفیه آب اورجینال فیلتر های آن می باشد. بسیاری از دستگاه های ارزان قیمت موجود در بازار دارای فیلتر های چینی تقلبی هستند که قیمت آن ها ارزان تر از فیلتر های تصفیه آب اورجینال است. کیفیت قطعات دستگاه نیز مهم است و در دوام دستگاه تاثیر زیادی دارد

گواهینامه ‌های مورد نیاز برای یک تصفیه آب خانگی استاندارد جهت اطمینان از سلامت آب آشامیدنی عبارتند از گواهی استاندارد سازمان جهانی بهداشت NSF ، استاندارد سازمان غذا و دارو آمریکا FDA، استاندارد CE اروپا و استاندارد جهانی سلامت و کنترل کیفیت آب آشامیدنی WQ. دستگاه مینروا دارای تمامی این استاندارد ها می باشد و آبی سالم تحویل شما می دهد.

طبق تایید استاندارد سازمان جهانی بهداشتNSF آب آشامیدنی سالم دارای سختی زیر عدد  100 است که کلرزنی نیز شده باشد تا برای مصرف و آشامیدن تمام گروه های سنی آقایان، بانوان، کودکان و نوزادان مناسب باشد.

خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه نیز در تشخیص آب تصفیه کن اورجینال و قیمت آن مهم است. دستگاه تصفیه آب باید از طرف فروشنده ضمانت شود و خدمات مربوط به آن نیز از طرف فروشنده به شما داده شود. به همین علت در هنگام خرید از معتبر بودن فروشگاه و ضمانت و خدمات پس از فروش محصول اطمینان حاصل نمایید. اگر قصد خرید تصفیه آب را دارید قیمت را بر کیفیت ترجیح ندهید و ابتدا از کیفیت دستگاه و معتبر بودن برند آن اطمینان پیدا کنید. دستگاه های ارزان قیمت بازار کیفیت ضعیفی دارند و در واقع فیلتر های آن تقلبی هستند . آلودگی های آب را از بین نمی برند و به سلامتی شما آسیب می رسانند.

به سبب معارفه می توانید به خرید ابزار تاسیساتی وارد شوید

مزایای خرید شیرآلات بهداشتی

مزیت های؟ خرید شیرآلات بهداشتی

 

این روزها افراد مختلف به دلیل کار زیاد که در زندگی های روزانه خود دارند علاقه دارند تا وظایف خود را سریع وراحت انجام دهند. وظایف که در صورتی که از جای مطمئن باشد می تواند در انرژی و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی نماید. ازجمله مواردی که شاید هنوز تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید شیرآلات بهداشتی به شکل کاملاً آنلاین می باشد. خرید شیرآلات بهداشتی یکی از مواردی است شکل آنلاین هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین سایتهایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به گودفورپی مراجعه کنید.

کاربرد های شیرآلات:

علاوه بر قطع و وصل جریان آب و تنظیم جریان و ترکیب آب سرد و گرم با هم، کاربرد دیگر شیرآلات بهداشتی، از لحاظ زیبایی و نمای داخلی می‌باشد که امروزه به اولویت اول تبدیل شده است و نکته بعدی صرفه‌جویی در مصرف آب می‌باشد.
مشخصات فنی شیرآلات به طور کلی:

به طور کلی شیرآلات از دو جنس آلیاژهای برنج یا سرب خشک ساخته می‌شوند و تنها  روکش‌های آنهاست که تفاوت‌های ظاهری در آنها ایجاد می‌کند. از میان این دو جنس برنج بهتر از سرب خشک عمل می‌کند. زیرا سرب پس از مدتی دچار خوردگی شده و علاوه بر آن از نظر بهداشتی نیز زیانهایی را در پی خواهد داشت، برای همین امر از استفاده شیر اشپزخانه سرب اصلا توصیه نمی شود و صدمه زیادی به سلامتی انسان می زند. به همین دلیل این نوع شیرآلات از نظر استاندارد مورد تایید نیستند و غیر بهداشتی محسوب می‌شوند.
قوانین استاندارد درمورد همین امر که باید در یک شیر استاندارد رعایت شود:

مطابق استاندارد ۶۶۷۹ و ۱۵۴۶ کلیه قسمت‌های فلزی بکار رفته در ساخت شیرآلات بهداشتی (به استثنای دستگیره) از آلیاژ برنج باید باشند.

در هر صورت قطعات در تماس با آب نباید از آلیاژ برنجی با بیش از ۲/۵ درصد سرب باشند. انواع روکش‌هایی که برای شیرآلات کاربرد بیشتری دارند عبارتند از: برنج، برنز، مس و استیل که از میان آنها اگر استیل استنلس اصل باشد، از دیگر اجناس بهتر است. چرا که هم مقاومت بهتری در برابر پوسیدگی دارد و هم به خاطر ظاهرش کمتر لکه‌های آب را نشان می‌دهد و از لحاظ زیبایی هم مناسب‌تر است.

سایر موار هم مثل برنز یا مس تنها آبکاری برنز و مس هستند و بیشتر جنبه تنوع بخشی دارند و شاید به خاطر رنگ زرد یا قرمزی که دارند حس نوستالژیک به خریداران بدهد.

کلیه مواد مورد مصرف در ساخت شیرآلات بهداشتی که در تماس با آب هستند، باید از جنسی انتخاب شوند که در مقابل آب تا دمای ۹۰ درجه سانتیگراد و محیط استفاده مقاوم بوده و حین مصرف هیچگونه خوردگی نسبت به سایر قطعات مورد استفاده در شیر نداشته باشند. همچنین نباید سمی بوده و هیچگونه تغییر در کیفیت ظاهر و رنگ، بو و طعم آب آشامیدنی مصرفی ایجاد کنند.

در ضمن نباید منجر به رشد باکتری‌ها و به خطر انداختن سلامت انسان شوند.

سطوح خارجی آب کروم داده شده و پوشش نیکل کروم باید مطابق الزامات استانداردهای بندهای ۲-۲ و ۶-۲ استاندارد شماره ۶۶۷۹ باشند. بعد از جنس فلز مورد استفاده در شیرآلات، آبکاری دارای اهمیت فراوان است که می‌تواند در مقاومت شیر تاثیر بسزایی داشته باشد و هرچه کیفیت آبکاری بهتر باشد شیرآلات دیرتر فرسوده می‌شوند.

مثلاً اگر شیرآلاتی دارای آبکاری ۲۵ میکرونی باشد و روکش آن هم استیل واقعی باشد، از نظر کیفی عمری بسیار طولانی خواهد داشت. حداقل ضخامت آبکاری برای نیکل ۱۰ میکرون و کروم ۰/۳ میکرون است. در مورد شیرهای مخلوط آب گرم در سمت چپ و آب سرد در سمت راست قرار دارد.

انواع شیرآلات شامل شیرآلات ساده، کلاسیک، اهرمی، پدالی، چشمی (اتوماتیک) می‌باشد که در ادامه درباره هر کدام از این شیر ها توضیح داده می شود، با ما همراه باشید

برای معرفی می توانید به https://good4p.com/شیرالات-و-بهداشتی بروید